Audeze Penrose X bežične slušalice za igranje

Puno niske razine čini Audeze Penrose X vrhunskim gaming slušalicama.

Možemo zaraditi prihod od proizvoda dostupnih na ovoj stranici i sudjelovati u partnerskim programima. Saznajte više >

Bas je važan kada je riječ o zvuku video igrica. Želite čuti tihu tutnjavu svoje laserske puške dok bruji val za valom boli na vaše digitalne neprijatelje. Kad konačno dignete u zrak taj generator do kojeg ste morali proći kroz sve te vanzemaljce, stvarno želite osjetiti eksploziju. Low-end igri daje vrhunac. Pokretane Audezeovim planarno-magnetskim drajverima, ove bežične slušalice za igranje ne opterećuju se previše prostornim zvukom ili super-uvjerljivim surroundom. Ali daje dovoljno glasnoće i tutnjave u polu-luksuznom pakiranju. Slušalice za igranje Audeze Penrose X imaju na pretek.

Audeze Penrose X gaming slušalice

Stan Horacczek

VIDJETI

Što su Audeze Penrose bežične planarno-magnetske slušalice?

Planarno-magnetske slušalice poput Audeze Penrose X rade drugačije od tipičnih telefona koji se stavljaju preko uha na koje ste vjerojatno navikli, a koji se oslanjaju na drajvere stožastog oblika izrađene od papira, plastike ili metala. Ova postavka može proizvesti neke doista prekrasne zvukove, ali također može doći do izobličenja kada se stožac ne pomiče u savršenom skladu.

Audezeove planarno-magnetske slušalice, međutim, koriste masivne, ravne, iznimno tanke dijafragme i snažne magnetske nizove koji može premjestiti velike količine zraka bez deformacije, što sprječava da se zvuk raspadne i zvuči, pa, jebani. Sposobnost održavanja pribranog zvuka čak i tijekom intenzivnih zvučnih vježbi priskrbila je Audeze slušalicama znatan broj sljedbenika među audiofilima. Sada je tehnologija procurila.

Izvan slušalica, slušalice Penrose izgledaju i djeluju prilično poznato. Izuzetno je sličan slušalice HyperX Orbit Koristio sam ga za igranje u prošlosti. Penrose drži sve svoje ugrađene kontrole na dnu lijeve slušalice. Možete podesiti glasnoću mikrofona, razinu zvuka i reproducirati/pauzirati glazbu jednim gumbom. To je prilično standardna postavka.

Povezivanje Audeze Penrose X

Audeze Penrose X bežični ključ
Bežični dongle omogućuje brzu vezu, ali je velik. Stan Horacczek

Prije nego što čujemo buku koja dolazi iz tih drajvera, prvo moramo spojiti Audeze Penrose X na audio izvor. Isprobao sam model Penrose specifičan za Xbox, koji radi s Microsoftova igraća konzola sljedeće generacije Xbox Series X, kao i PC (postoji i varijanta dizajniran posebno za PlayStation, PC i Mac).

Glavna veza dolazi iz ključa koji stvara vezu niske latencije od 2,4 GHz između stroja i slušalica. U svijetu igara latencija je univerzalno loša. Što brže slušalice mogu komunicirati s konzolom ili računalom, manje je kašnjenje između radnje u igri i vaših bubnjića. Dongle je dugačak gotovo 2 inča i ima hardverski prekidač za prebacivanje između Xbox i PC moda. Sa stajališta dizajna, djeluje pomalo zastarjelo, ali veza je brza i pouzdana, pa ćemo u ovom slučaju prihvatiti funkciju umjesto mode.

Također se možete spojiti na Audeze Penrose X slušalice pomoću priloženog 3,5 mm audio kabela. Međutim, čak i uz izravnu vezu, slušalice se moraju puniti kako bi proizvele zvuk, za razliku od nekih slušalica usmjerenih na potrošače poput izvrsnih Sony WH-1000XM4.

Slušalice Audeze Penrose X također se mogu povezati putem Bluetootha, koji se činio da radi sasvim dobro, ali plaćate brzinu bežične veze, a oni su previše glomazni za nošenje na ulici, pa je Bluetooth najbolji kao rezerva. Također vam može dobro doći ako želite upariti Penrose s mobilnim uređajem. Većina igrača to rješava s uslugom poput Discorda koja radi na osobnom računalu, ali ako želite uštedjeti svu tu procesorsku snagu za igranje i streaming, možete uključiti svoj pametni telefon u kombinaciju.

Kako zvuče Audeze Penrose X gaming slušalice?

Audeze Penrose X gaming slušalice
Evo detaljnijeg pogleda na kontrole na dnu lijeve slušalice. Stan Horacczek

Prvih nekoliko dana proveo sam s Penrose postavom baš kao da je iz kutije. Uvijek postoji iskušenje da se odmah počne s podešavanjem, ali mislim da je važno čuti zadane postavke jer ih mnogi igrači nikada neće promijeniti.

Kao što se i očekivalo, bas grmi. Eksplozije u igri koje sam izazvao zvučale su savršeno zadovoljavajuće zahvaljujući tim drajverima od 100 mm (za usporedbu, dinamički drajveri za slušalice u prosjeku imaju 30 do 50 mm). Eksplozije koje su izazvali moji protivnici bile su primjereno razbješnjele. Isto je bilo i prilikom gledanja sadržaja. Gledao sam prekrasno smiješni klasik Nicolasa Cagea Con Air, i dok Penrose nije mogao učiniti ništa u vezi s Cageovim zbunjujućim naglaskom, opravdao je epski pad pred kraj filma.

Srednji zvučnici također zvuče odlično. Dijalozi u igri većim dijelom zvuče oštro i jasno. Stvari počinju biti malo manje laskave u usponima. Planarno-magnetski drajveri čine sve što mogu kako bi upravljali distorzijom, ali smatram da su visoki tonovi oštri u standardnoj konfiguraciji. Slušajući "Latin Grammy" Actiona Bronsona, zvukovi "s" i viši dijelovi ritma imali su blagu oštrinu koja se mom uhu nije svidjela. Primijetio sam sličan fenomen tijekom igranja. Vanzemaljsko vrištanje trebalo bi biti neugodno, ali je graničilo s fizičkim neugodama ako sam držao glasnoću preglasnom.

Podešavanje postavki

Audeze ne očekuje da će se svima svidjeti standardno ugađanje, pa je tvrtka napravila aplikaciju za mobitele i računala kako bi prilagodila cjelokupni zvuk. Smatram da je aplikacija lijepo dizajnirana i jednostavna za navigaciju. Naravno, odabir željene kvalitete zvuka zahtijeva određeno znanje ili barem znatno strpljenje kada je riječ o pokušajima i pogreškama. Proveo sam oko 20 minuta petljajući okolo s postavkama dok nisam ukrotio visoke tonove i podesio ih na ono što mi se sviđa.

Morate izraditi vlastite unaprijed podešene postavke podešavanjem pojedinačnih kanala osim ako ne želite preuzeti unaprijed postavljene postavke s Audeze stranice. Neke unaprijed postavljene postavke odnose se na određene vrste glazbe, dok druge pružaju zvuk podešen za rad s pojedinačnim video igrama. Dakle, ako želite ideal Raketna liga ili Call of Duty: Warzone mix, možete ga preuzeti. Probao sam sa Call of Duty: Warzone (igra u kojoj sam doista užasan) i nisam primijetio značajnu razliku u izvedbi. No, razlika bi mogla biti izraženija ako svaki budni sat provedete u igri.

Da budemo jasni, kvaliteta zvuka bila je sasvim dobra — pa čak i izvrsna u niskim tonima — prije podešavanja. Ali ako potrošite 300 USD na slušalice, vrijedi dodatnog truda da ih nabavite kako treba.

Što je s ovim "prostornim zvukom"?

Ako pratite vrhunsku opremu za igranje, možda ste upoznati s Penroseovim starijim bratom, Audeze Mobius. Te slušalice od 400 USD (!) imaju još veću cijenu zahvaljujući svojim naprednim opcijama prostorni zvuk. Mobius ima ugrađeno praćenje glave i zna kada pomaknete nogu, prilagođavajući zvučnu kulisu. (Možete pročitati naša cijela razmišljanja na onoj slušalici ovdje.)

Audeze Penrose X, s druge strane, ne podržava ništa od tih naprednih prostornih stvari. Audeze jasno kaže da je Penrose dizajniran kao dvokanalni sustav za maksimalnu kvalitetu u stereo aranžmanu. Konzola još uvijek može ispumpati "3D zvuk" putem platformi poput Dolby Atmos, ali njegov učinak je donekle ograničen. Možda zvuči kao striktno vraćanje na stariju verziju, ali neki ljudi (poput mene) više vole ovu postavku. Ponekad smatram da su hardcore prostorne stvari malo previše zadivljujuće; već znate na što mislim ako ste ikada igrali horor igricu u paru skupih slušalica za praćenje glave. Ako niste i razmišljate hoćete li probati, neka vam na stolu ne stoji puna šalica kave jer ćete je proliti po omiljenim Vans natikačama i uništiti ih. Meni se dogodilo.

Prethodno spomenuti HyperX Orbit slušalice teško prate glavu, a cool su tijekom igranja. Ipak, ponekad bi proradilo kad sam samo ležerno slušao glazbu ili čak razgovarao u videochatovima, što je smetalo. Međutim, ako želite to potpuno uranjanje, Penrose možda nije vaš najbolji izbor.

Udobnost i komunikacije

Audeze Penrose X gaming slušalice
Ima dosta podstava. Stan Horacczek

Kao i mnoge druge vrhunske slušalice za igranje, Penrose ima osjećaj kao da ste na glavu privezali kožnu sofu. Slušalica je teška više od 11 unci, a debela podstava pokriva gotovo svaku površinu koja bi mogla dodirnuti vašu glavu.

Slušalice su udobne, ali zapravo su mi se činile malo male. Morao sam malo njima manevrirati da mi cijelo uho bude zatvoreno u čašici umjesto da ih jednostavno tresnem po glavi. Nakon što su na mjestu, jastučići od memorijske pjene čine ih vrlo udobnima.

Zatvoreni dizajn pomaže kod zvuka, ali također čini da Penrose malo grije nakon dugog nošenja. Sila stezanja ipak nije pretjerana, a masivni jastučić na vrhu glave spriječio je da mi se zabije u tjeme, što je plus.

U konačnici, Audeze Penrose X su udobne slušalice za igranje, ali nećete zaboraviti da ih nosite. A neće ni bilo tko tko vas gleda na streamu budući da se radi o prilično velikom komadu opreme.

Ugrađeni mikrofon

Kao i druge vrhunske slušalice za igranje, Audeze Penrose X uključuje odvojivi mikrofon za slušalice u stilu Madonne iz doba "Blonde Ambition" koji se izvija iz lijeve slušalice i nalazi ispred vaših usta. Audeze to naziva "kvalitetom emitiranja", što se čini pomalo zastarjelim kada su mnogi streameri, pa čak i česti sudionici Zoom sastanaka, nadogradili na namjenske računalne mikrofone.

Sve u svemu, smatram da je Penroseov mikrofon solidan, ali ne i zapanjujući. Nitko u mojim timovima za igru ​​ili Zoom pozivima nije imao problema sa zvukom. U jednom sam trenutku dopustio sinu da to isproba sa svojim Xboxom, a on je tip igrača koji viče kad mu ne ide. U toj situaciji, bio sam zapravo impresioniran time što je mikrofon mogao podnijeti njegove glasne uzvike bez pucanja. I dalje bih radije da nauči ne vikati dok igra, ali barem neće svima probiti bubnjiće s distorzijom na ovaj način.

Dakle, tko bi trebao kupiti Audeze Penrose X?

Čak i sa svim ovim riječima iza nas, još uvijek mogu reći pozitivne stvari o Audeze Penrose X gaming slušalicama. Trajanje baterije od 13 sati je solidno i pouzdano. Osim toga, ima iznimno dugačak USB-C kabel za punjenje kako bi ostao priključen dok igrate, čak i ako ste bez struje.

Za 299 dolara, postoji mnogo izvrsnih opcija u izravnoj konkurenciji. Ako konkretno tražite Xbox Series X slušalice, Microsoftova ponuda prve strane nudi iznenađujuće izvrsne performanse za samo 99 USD. Ne natječe se s Penroseom po snazi ​​i ukupnoj kvaliteti, ali to je velika razlika u cijeni.

Iako nisam probao Mobius od 400 dolara, koristio sam usporedive slušalice koje nude značajke dubokog prostornog zvuka. Iskreno, i dalje mi se više sviđa stereo postava, ali sam i hibridni korisnik. Ako provodite noći igrajući igrice, a dane raspravljajući o raznim Excel proračunskim tablicama, mislim da su Audeze Penrose X bolja opcija među bežičnim slušalicama za igranje. Samo pazite da odašiljač priključite na stražnju stranu računala kako ga skoro ne biste šutnuli i slomili. I to sam naučio na teži način.

Najnoviji post na blogu

Apple se nada ponuditi pretplatničku uslugu sličnu Netflixu za igre, tvrde u izvješću
September 19, 2023