Fallout 4: Op-ed recenzia fanboya

• Toto je chlapík, ktorý vás zavedie do Vaultu 111. Dôveryhodne vyzerajúci chlap, nemyslíš?

• Nie ste si istí, prečo sa autor tejto recenzie radí vysoko v bodoch charizmy a považuje za smiešne pomenovať jeho postavu Butt.

• Codsworth, priateľský pomocník.

• Vault 111! Vyzerá to tu pekne.

• Yessssssss, teraz mám konečne Game Boya!

Keď som skončil Výpadok 3, hra vo mne zanechala jednu túžbu: prosím, nech je ďalší diel čoskoro.

Fallout New Vegas snažil naplniť potrebu, ale názory medzi Spad fanúšikovia boli rozdelení. Niektorí milovali „Západné pobrežie Spad“, plný motorkárskych gangov, klamlivých rádoby Rimanov a jedného superdepresívneho chlapca menom Boxcars. Iní dúfali v niečo viac evolučného, ​​niečo, čo len nepridáva Spad vesmír, ale hlboko sa v ňom zlepšil. Na takýto zápas si fanúšikovia museli počkať Výpadok 4. Tak sme čakali... už viac ako pol desaťročia. A to čakanie naozaj stálo za to.

Našu recenziu na novú hru sme už spustili, no chcel som ponúknuť trochu iný pohľad: ako Výpadok 4 cíti pre niekoho, kto je hlboko investovaný do Spad vesmír. To znamená, ako sa cíti a Spad fanboy – na čo som hrdý. Ako takú sa na hru budem pozerať len tak, ako sa jej týka Výpadok 3 a do Nové Vegas, bez ohľadu na to, ako sa vyrovná iným titulom v žánri RPG.

Zrátané a podčiarknuté: ak sa vám nepáčilo Výpadok 3, nebude sa vám páčiť Výpadok 4. Tieto dve hry sú postavené okolo Spad piliere náhodných udalostí v pustatine, divoké vedľajšie úlohy, náročný vývoj postavy a široko otvorený postnukleárny apokalyptický svet. Ale ak ste a Spad Fanúšikovia seriálu, je čas uvoľniť si v kalendári poriadne miesto.

Víťaz

Výpadok 4 vyzerá a hrá výrazne lepšie ako Výpadok 3, čo nie je klopanie Výpadok 3 (teraz má sedem rokov). Hral som na Xbox One, testoval som Výpadok 4 na 48-palcovom HD televízore Samsung (starý päť rokov) aj na 78-palcovom televízore Samsung s rozlíšením 4K (úplne nový).

Ďalšie čítanie

Výpadok 4 recenzia: Skontrolujte svoje očakávania novej generácie pri dverách trezoru
Výkon je lepší ako Výpadok 3 bol pri jeho vydaní, ale Výpadok 4 nie je bez chýb, najmä v oddelení výstrižkov. Zachránil ma pred úplným zničením Sentry Botom jednoducho preto, že sa zasekol na skale a ja som utiekol. raz, ja uviazol v hromade automobilových dielov, keď bol v Power Armor. Nemohol som sa dostať von. Automatické ukladanie na záchranu.

Celkové prostredie vyzerá úžasne. Centrum Bostonu je farebnejšie ako Capitol Wasteland a jeho okrajové časti majú viac listov. Prostredie vykazuje meniace sa počasie, od búrok cez spad až po hmlu. Vizuálne chyby, ktoré sa objavia, ma veľmi neobťažujú, čiastočne preto, že očakávam, že budú rýchlo opravené. Čo sa nezmení, áno, niektoré scenérie sú nevýrazné a niektoré sa opakujú. Ale myslím si, že je to prijateľný kompromis. Neviem si predstaviť žiadnu hru tak nabitú obsahom, ktorá do určitej miery opätovne nepoužíva textúry a budovy, a radšej by som mal viac ako 100 hodín opakovateľného hrania ako svet obmedzený novým umením.

Svet Výpadok 4 je masívny v porovnaní s Výpadok 3, a Výpadok 3 bol svojou rozlohou úchvatný. Čítal som recenzie, ktoré hovoria, že nová grafika je neprijateľná, ale nemôžem súhlasiť. Grafika by mohla byť lepšie, iste, ale nič na vizuálnom dizajne hry nezmenšilo môj pôžitok.

• ...skutočne nie. Hry s retro tematikou, ktoré môžete načítať na Pip-Boy, nájdete všade Výpadok 4.

• "Vrátim sa po teba neskôr."

• O 200 rokov neskôr a moje staré mesto Sanctuary vyzerá úplne rovnako!

• Hovorte o nevhodnom načasovaní jadrovej vojny.

• Hubba hubba.

• Bobbleheads a komiksy možno nájsť roztrúsené po celom Bostone za bonusy v hrách.

• Táto je asi moja najobľúbenejšia.

• Moja prvá súprava power armor.

• Wastelanders povedia pár slov za padlého vojaka.

Čo sa týka príbehu, ten je podľa mňa skvelý. Netrvalo mi dlho, kým som investoval do svojej postavy a svojich úloh – pravdepodobne dve hodiny. Určite som zistil, že je ťažké zostať na jednom kurze, pretože som neustále utekal jedným alebo druhým smerom, aby som si to overil podivné ihrisko, opustený dom, jaskyňa, skutočne hlasný výbuch alebo akýkoľvek iný zvláštny jav, ktorý by mi hra spôsobila spôsobom. Ale ohromujúca rozmanitosť vedľajších úloh a rozptýlení je jednoducho súčasťou príťažlivosti série.

Ako sa hra vyvíja, stretnete sa s rôznymi frakciami a tieto frakcie sú úprimne povedané o niečo zaujímavejšie ako tie z Výpadok 3 (možno s výnimkou upírov, ktorí boli úžasní). Frakcie vás tiež zaťažujú vecami, ktoré máte robiť, takže len zriedka sa vyskytne nudný moment, ktorý Fast Travel nedokáže vyriešiť tým, že vás vezme niekam inam.

Za zmienku stojí niekoľko vylepšení. In Spad, ste v podstate smetiar. Otvárate skrinky, krabice a vrecká mŕtvych ľudí. V minulosti by vyhľadávanie otvorilo používateľské rozhranie prenosu; vybrali by ste si, čo ste chceli, a potom stlačte „exit“ (B na Xboxe), aby ste vystúpili. Mali ste minimálne dve stlačenia tlačidla, aby ste sa pozreli a potom skončili, a potom ďalšiu sadu stlačení, ak ste chceli niečo vziať. In Výpadok 4, jednoducho nasmerujete sieťku na mŕtve telo alebo kartotéku a používateľské rozhranie odhalí jej obsah. Môžete to všetko rýchlo zobrať (stlačiť X) a ísť ďalej, alebo si to môžete vybrať (stlačiť A). Ide o obrovskú úsporu času, ktorá efektívne eliminuje dve stlačenia tlačidla na všetko, na čo sa pozeráte. In Spad, to by malo byť takmer všetko.

Zatiaľ čo akcia z pohľadu prvej osoby je tentoraz lepšia, moje scav-zmýšľajúce ja bolo väčšinou v režime šetrenia munície a radšej som použila V.A.T.S. Našťastie, V.A.T.S. už nezastaví čas. Namiesto toho vstúpite do spomaleného záberu, niečoho podobného „času odrážky“. Tým sa odstráni skutočná barlička (zastavenie času na streľbu), pričom sa V.A.T.S. príjemnejšie na používanie. Môžete sledovať vývoj výstrelu (počkajte, kým nájazdník hlúpo zdvihne hlavu), alebo môžete sledovať svorka divokých ghúlov sa na vás vrhá aj v spomalenom zábere, čím zvyšuje paniku ghúla ponáhľať sa.

Kde V.A.T.S. možno vás v minulosti zachránili tým, že vám dali kopu času na výpočet vášho pohybu, teraz to už nemusí stačiť. (Stojí za zmienku, že vyskakovanie vášho Pip-Boya stále zastaví čas, ale teraz posilňovače, ako je jedenie, používanie stimpackov atď., nemajú okamžitý účinok. Ich aplikácia príde, keď opustíte Pip-Boy.)

Ďalší rýchly bod o V.A.T.S.: šťastie je teraz užitočné pestovať, pretože si môžete vybrať, kedy použijete kritický zásah, keď ste vo V.A.T.S. Je to pekný dotyk, ktorý vám môže zachrániť kožu.

D-Pad má tiež hlbší systém obľúbených položiek, ktorý vám umožní uložiť viacero položiek v každom smere. Zistil som, že je to mimoriadne užitočné; Použil som "vpravo" pre ručné zbrane, "vľavo" pre pušky (s ostreľovacou puškou úplne vľavo) a "hore" pre zbrane na blízko. Pomôcky som potom schoval do menu „Dole“ a zistil som, že jednoducho nepotrebujem tak často vstupovať do Pip-Boya. Tieto vylepšenia robia hru oveľa životaschopnejšou ako strieľačka z pohľadu prvej osoby.

• Vitajte v Bratstve ocele. (Prijímajú aj sestry.)

• Veľký.

• Pozdravte „Diamantové mesto“. Možno to poznáte...

• ...pre svoju príšernú zelenú stenu.

• Tento super ghul počul MacBetha cez niektoré reproduktory a stal sa z neho pekný super ghul.

• Nick Valentine, najlepšie NPC v hre.

• PRERUŠIŤ OPAKOVANIE PRERUŠIŤ SA DRŽTE OD STRAŠIVÝCH VECÍ.

• Ghoulovia sú tiež ľudia – a nenávidia, nenávidia, nenávidia syntetizátorov.

• Len ukážka jedného z mojich obľúbených miest v hre.

Vylepšením je aj nový systém SPECIAL. Naša oficiálna recenzia to považovala za mätúce a zbytočne zložité, ale v skutočnosti mám pocit, že je to zjednodušené z predchádzajúcich inkarnácií. A hoci máte na každej úrovni menej bodov (zvyčajne jeden namiesto dvoch), myslím si, že to v konečnom dôsledku prispieva k lepšiemu zážitku. In Fallout 3, často sa stávalo, že ste si vybrali najlepšie výhody z malej hŕstky, ktorá bola odomknutá. Museli ste počkať na zvýšenie úrovne a ďalšie vylepšenia, kým boli k dispozícii ďalšie výhody na premýšľanie. Tento nový systém poskytuje oveľa väčšiu flexibilitu vo vývoji postavy, umožňuje vám vidieť všetky možnosti a efekty, dokonca vám umožňuje vkladať extra body do výhod. Keď som prvýkrát hral Výpadok 3, Pamätám si, že som bol zmätený, ako by som mal rozvíjať svoju postavu. Teraz sa môžem pozrieť na novú, osvetľujúcu vizuálnu prezentáciu SPECIAL a výhod a ľahko si zmapovať, kam chcem ísť ďalej.

Potom je tu soundtrack, niečo, čo je pre väčšinu posvätné Spad Fanúšikovia. Soundtrack sa ubral smerom, ktorý naozaj oceňujem. Zatiaľ čo Nové Vegas vzal soundtrack k veľmi westernovej/country/kovbojskej téme, s Výpadok 4, sme späť vo svete plnom GNN, Billy Holiday, Dannyho Kanea a väčšiny klasík z Výpadok 3. Je tu tiež veľa nových skladieb, ale na ožiarení je niečo úžasné jamovanie v jaskyni, "Bongo, bongo, bongo, ja nechcem opustiť Kongo..." Niektoré skladby vznikli práve pre Výpadok 4 sú dosť vtipné.

Vtipné sú aj veselé veci, o ktorých sa nájazdníci rozprávajú pri vzájomnom rozhovore: zneužívanie návykových látok, významné osoby, strach z ohňa atď. Hra je opäť plná skvelého písania, najmä keď si prezeráte denníky na rôznych obrazovkách terminálov. Zvukové nahrávky na holotape sú teraz tiež zaujímavejšie.

Hra nie je bez problémov. Veľa bolo napísané online, vrátane tu na Ars, o slabých animáciách tváre a podobne. Tie nikdy neboli silnou stránkou žiadnej Spad titul, a tie sú určite slabšou stránkou tejto hry. To znamená, že sa mi to zdá skôr ako malý problém, než čokoľvek, čo fanúšikov seriálu poburuje.

Tu je môj názor: ak ste fanúšikom Spad série, najmä v jej moderných inkarnáciách, budete fanúšikom tejto hry. Grafika je lepšia, používateľské rozhranie je inteligentne vylepšené, boj pôsobí tesnejšie, crafting je oboje jednoduchšie a zmysluplnejšie a kvóta šialených vedľajších úloh a udalostí sa určite zvýšila.

Toto je druh hry, s ktorou žijete a ktorá je súčasťou vášho života na veľmi dlhú dobu. Je to hra, v ktorej môžete úplne slobodne preskakovať medzi úlohami, vydať sa na bizarné výpravy, ktoré sa na prvý pohľad zdajú nezmyselné, alebo stráviť nejaký čas len sprísňovaním svojej osady. Za ten týždeň, čo mám svoju kópiu, ma stále volá a hrám ďalej Spad4 nad množstvom ďalších nových hier, ktoré mám okolo seba. A mám podozrenie, že sa to ešte chvíľu nezmení.

Najnovší blogový príspevok

Ostrovné útvary môžu cunami zhoršiť
August 09, 2023