Pregled sudbine: Lonely planets

Destiny je jedno od izdanja s najvećim konceptom koje je ikada stiglo na kućne konzole. Kombinirajući neke od najomiljenijih elemenata mrežnih igara za više igrača s pedigreom jedne od najljepših najavljivali FPS programere prošlog desetljeća, bilo je gotovo nemoguće zamisliti stvarnost u kojoj Destiny nije dorastao hype. Ali to je realnost u kojoj živimo.

tehn. Zabava. Znanost. Vaš inbox.

Prijavite se za najzanimljivije vijesti o tehnologiji i zabavi.

Prijavom pristajem na Uvjeti korištenja i pregledali su Obavijest o privatnosti.

Igra počinje dovoljno obećavajuće — epska scena uvodi vas u svjetove Sudbine, oblikovane velikim silama koje su čovječanstvu podarile mogućnost širenja u svemir. Nažalost, u skladu sa zakonima svemira, ti su planeti mrtvi i beživotni otprilike onoliko koliko biste očekivali da budu da ih danas posjetite. Na to ćemo se vratiti kasnije.

Nakon što odaberete klasu i stvorite lik, bit ćete bačeni u svoju prvu misiju priče. Široko otvorena prostranstva koja su prikazana u najavama prije izdanja odmah se čine kao konceptualna umjetnost za drugu igru. Kada preuzmete misiju, morate ići od točke A do točke B. Ne postoji način da se to zaobiđe; Sudbina je prvenstveno linearno iskustvo.

Čak ni ovo možda ne bi bila velika zamjerka protiv igre da nije činjenice da usput nema što vidjeti. Nema naseljenih gradova, nema usputnog dijaloga i osim ako niste grupirani u Vatreni tim, nećete čak ni vidjeti niti jednog drugog čuvara nakon što postignete određenu točku u misiji. Jedina prava društvena lokacija u igri je The Tower, gdje možete pokupiti nagrade i kupiti nove predmete od nepomičnih NPC-ova dok drugi kupuju i plešu oko vas.

Dakle, vratimo se tim mrtvim, beživotnim planetima. Započinjete na Zemlji, opustošenoj pijeskom vremena (i hrpom izvanzemaljaca koji se lako okidaju). Dok dovršavate misije s pričama, otključat ćete timske Strikeove, prilično teške misije u kojima ste automatski upareni s dva druga čuvara i patrole, koji vam omogućuju istraživanje planeta, sudjelovanje u javnim događajima i preuzimanje kratkih frakcija misije.

Misije s pričama čine glavninu igre, zbog čega bi najveća greška Destinyja mogla biti činjenica da svi počinju trčati zajedno oko pet sati u kampanji. Gotovo svaka pojedinačna misija u priči slijedi istu formulu: stići do odredišta, boriti se kroz val neprijatelje, pustite svog Duha (AI pratioca) da hakirate terminal i borite se protiv novih valova neprijatelja u privremeni. Ponekad je veliki šef na kraju misije.

Da pucnjava nije tako tečna i zabavna kao što jest, ovo bi bilo dovoljno da me zauvijek isključi iz igre, ali postoji nešto zadivljujuće o prebacivanju između oružja, korištenju vaše punjive granate u savršenom trenutku i izlasku iz vala neprijatelja unutar jednog inča od vašeg život.

Kada završite misije priče na određenom planetu, otključat ćete sljedeći. U trenutku izdavanja postoje četiri "planeta" (jedan od njih je Mjesec), ali u budućnosti bi ih moglo biti dodano više. Svi planeti imaju vrlo različit izgled — umjetničko usmjerenje i vizualni izgled su nevjerojatni kroz Destiny — ali svi se počinju činiti kao uski hodnici nakon što prijeđete s jednog kraja na drugi drugo. Ovo je posebno istinito tijekom patrola dok jurite naprijed-natrag pokušavajući ubiti dovoljno neprijatelja ili prikupiti dovoljno otpadaka da ispunite zahtjeve misije.

Ali unatoč svim tim manama, ipak sam uspio pronaći zabavu u akciji igre iz trenutka u trenutak. Sudbina igra dobro; mehanika je otprilike solidna kao što je bila u Halou. Imate tri utora za oružje: primarno, posebno i teško. U svakoj kategoriji imate nekoliko različitih vrsta oružja koje možete izabrati, od kojih se svako čini dovoljno drugačijim da ćete se vjerojatno zadovoljiti na omiljenom i držite ga se (i nadograđenih verzija oružja koje pokupite od neprijatelja i nagrada za misiju) tijekom kampanja.

Kako bih vam dao ideju o svom rasporedu, zadržao sam se na potpuno automatskim automatskim puškama, smiješno nadjačanim snajperskim puškama i sporim raketnim bacačima. Nakon što sam se navikao na ovaj specifičan set oružja, bilo mi je teško prijeći na nova oružja, pogotovo kada je u pitanju primarni utor. To je bilo posebno jasno kada sam uskočio u Crucible, Destinyjevu PvP arenu, s Pulse puškom koja ispaljuje rafal i kada me konkurencija raskomadala na komade.

Crucibleu je trebalo neko vrijeme da se istroši, ali ideja da donesem vlastitu opremu koju sam prikupio tijekom svojih putovanja na natjecateljsko bojište bila je dovoljno primamljiva da se vraćam. Karte su pomalo bljutave, a biti ubijen jednim udarcem od Warlockove nove bombe jednako je frustrirajuće kao bilo što u igri, ali svaka vrsta igre, od timskih bitaka do besplatnih za sve, ima svoje zasluge.

Proveo bih više vremena raspravljajući o priči o Destinyju, ali nisam siguran da bih ikome učinio uslugu. U nedostatku glavnog lika za kojeg bi mogao navijati osim vašeg neupadljivog Guardiana, Destiny ne uspijeva trčati započeti odmah i nikad ne dobije nikakav privid zamaha za sljedećih 8-10 sati priče misije. Sve je tupo, od Tame do Grada do Putnika do Svjetskog groba - sve je to besmislica i nema ničega što bi to učvrstilo.

Ne pomaže ni to što je priča gotovo nestala na nekoliko sati na pola kampanje, ostavljajući Petera Dinklagea kao plutajućeg AI suputnika koji će nositi igru ​​na svojim ramenima. Kao što ste vjerojatno čuli iz trailera, on to nije sposoban učiniti. On se jednostavno ne uklapa. Ističe se, ali teško ga je kriviti s obzirom na scenarij koji je zamoljen da pročita.

Nakon što prođete kroz priču, dosegnete maksimalnu razinu od 20 i završite sve misije Strike dostupne na Zemlji, Veneri, Marsu i Mjesecu, možda tražite ono što slijedi. Znajući da je ovo igra s MMO DNK, možda očekujete racije visoke razine i završni sadržaj.

Sigurno će biti još toga u budućnosti, ali za sada sve što stvarno imate su Crucible i Strike popisi za reprodukciju, koji vas bacaju u nasumični niz udaraca iz cijele igre koji su poboljšani s razinom 20 Neprijatelji. Prikupit ćete posebnu valutu igrajući Crucible utakmice i Strike playliste koje se mogu zamijeniti za najmoćnija oružja i oklope u igri. Oni će biti od vitalnog značaja za nadolazeće napade, ali osim ako trošenje nebrojenih sati brušenja kako bi se nakupila sredstva potrebna za njihovu kupnju ne zvuči zabavno, možda nikada nećete stići tako daleko.

Sudbina je puna protraćenog potencijala. Ispod svih misija koje se ponavljaju, naizgled beskonačnih traka zdravlja šefova, nedostatka interakcije s drugim igračima i najnerazumljivijom pričom koju sam vidio u igri u zadnje vrijeme, postoji sjajna igra. Samo bih volio da je Bungie igri dao malo više fokusa. Kako sada stoji, Destiny se osjeća jednako zbunjeno kao i ja kad se priča konačno približila kraju.

————————————

Activision je BGR-u dostavio primjerak Destinyja za ovu recenziju.

Najnoviji post na blogu